Jumat, 11 September 2009

Principal Civil Engineer

Principal Civil Engineer
Brisbane, QLD
Security, Security, Security Challenging & Rewarding Role Stable Government.

Role Position Purpose:
Be responsible for the overall commercial viability of the civil engineering discipline; Manage the allocation of civil engineering resources to ensure the successful delivery of building procurement projects; and Manage the strategic direction of the discipline, including the development of staff resources to the highest professional standard.

Primary Responsibilities:
Plan, direct and control effective resource management of all civil engineering services. Take lead responsibility for the commercial viability of the civil engineering discipline. Develop a culture conducive to achieving engineering outcomes in a changing environment. Monitor project delivery, ensuring time, cost, quality, sustainability and commercial objectives are met. Conduct staff recruitment, training and evaluation. Identify, develop and implement training and development programs and strategies. Develop and maintain effective relationships with current and potential clients. Communicate and promote engineering outcomes to clients and other professionals. Seek to advance sustainable engineering practices and outcomes. Ensure all quality assurance procedures within the work area are adhered to and maintained and updated as necessary.

Tertiary qualifications in Civil Engineering and proven experience/success in the application of commercial practices to the management of a professional engineering group.


Kepala Civil Engineer
Brisbane, QLD
Keamanan, Keamanan, Keamanan & Menghargai Peran Menantang Pemerintah Stabil.

Posisi Peran Tujuan:
Bertanggung jawab untuk keseluruhan kelangsungan hidup komersial dari disiplin teknik sipil; Mengelola alokasi sumber daya teknik sipil untuk menjamin pengiriman sukses membangun proyek-proyek pengadaan dan Mengelola arah strategis disiplin, termasuk pengembangan sumber daya staf untuk standar profesional tertinggi .

Primary Responsibilities:
Rencana, langsung dan pengendalian pengelolaan sumber daya yang efektif dari semua jasa teknik sipil. Mengambil tanggung jawab untuk memimpin kelangsungan hidup komersial dari disiplin teknik sipil. Mengembangkan suatu budaya yang kondusif untuk mencapai hasil rekayasa dalam lingkungan yang berubah. Proyek monitor pengiriman, memastikan waktu, biaya, kualitas, keberlanjutan dan tujuan komersial terpenuhi. Staf melakukan perekrutan, pelatihan dan evaluasi. Mengidentifikasi, mengembangkan dan melaksanakan program pelatihan dan pengembangan dan strategi. Mengembangkan dan memelihara hubungan yang efektif dengan saat ini dan klien potensial. Berkomunikasi dan mempromosikan hasil rekayasa untuk klien dan para profesional lain. Berusaha untuk memajukan praktek-praktek berkelanjutan dan hasil rekayasa. Memastikan semua prosedur jaminan kualitas dalam area kerja yang ditaati dan dipelihara dan diperbarui jika diperlukan.

Tersier Teknik Sipil dan terbukti pengalaman / keberhasilan dalam penerapan praktek-praktek komersial dengan pengelolaan kelompok teknik profesional.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar